Naše klijente je lako prepoznati!

Štete iz osnova putničkog zdravstvenog osiguranja: Šta uraditi?
stete-iz-osnova-putnickog-zdravstvenog-osiguranja
  • Ukoliko se u inostranstvu povrijedite ili iznenada razbolite obratite se najbližoj medicinskoj ustanovi koja vas može medicinski zbrinuti
  • U slučaju težih povreda i težih iznenadnih bolesti koje zahtijevaju hospitalizaciju potrebno je da medicinskom osoblju predočite Vašu polisu PZO te se obratiti našem alarmnom centru na broj +387 61 489 999 koji je dostupan 24 sata dnevno 365 dana u godini. Naši saradnici će prema uslovima osiguranja izdati garanciju o preuzimanju plaćanja troškova liječenja i preuzeti komunikaciju sa odgovarajućom zdravstvenom ustanovom te vas usmjeriti u odgovarajuće ugovorne zdravstvene ustanove (specijalizovane bolnice i ambulante). Vi ćete biti zbrinuti i liječeni, a sve troškove liječenja Sarajevo-osiguranje će refundirati nadležnoj medicinskoj ustanovi
  • Za sve manje intervencije, platite lično troškove liječenja i sačuvajte račune zajedno sa  kompletnom medicinskom dokumentacijom sa dijagnozom i tokom liječenja.
  • Po povratku u BiH prijavite štetu podružnici Sarajevo-osiguranja i dostavite kompletnu dokumentaciju uz zahtjev za nadoknadu štete koji možete otvoriti na linku ispod
  • Za sva pitanja po osnovu procedure prijave i naplate štete kao i ostala pitanja obratite nam se na e-mail  pzo@sarajevoosiguranje.ba ili na 061 489 999 ili 061 266 608 ili 033 566 886

 

Arhiva