Notice: fwrite(): send of 335 bytes failed with errno=10054 An existing connection was forcibly closed by the remote host. in E:\Websites\switch\so.switch.win23.mojsite.com\wwwroot\wp-includes\Requests\Transport\fsockopen.php on line 217
Sarajevo-osiguranju zlatna medalja kvaliteta QUDAL – Sarajevo Osiguranje

Naše klijente je lako prepoznati!

Sarajevo-osiguranju zlatna medalja kvaliteta QUDAL
8 Decembra 2014, Nekategorisano

Sarajevo-osiguranje dobitnik je zlatne medalje kvaliteta i priznanja QUDAL – Quality Medal BUSINESS Bosnia and Herzegovina 2014/2015. Medalja QUDAL – Quality Medal dodjeljuje se na osnovu istraživanja tržišta koje isključivo mjeri iskustvo, mišljenje i percepciju potrošača o onim proizvodima i uslugama koji nude najviši nivo kvaliteta. Prema istraživanju koje je provela švicarska kompanija ICERTIAS pod nazivom QUDAL Business, Sarajevo-osiguranje je izabrano za prvu kompaniju u BiH prema kvalitetu pružanja usluga osiguranja. Zlatna medalja sa maksimalnih pet zvjezdica za kvalitet, dodijeljena na osnovu  zadovoljstva korisnika usluga osiguranja,  potvrđuje superiornost Sarajevo-osiguranja na tržištu osiguranja.

– Ovo priznanje rezultat je stava građana BiH koji su se uvjerili u kvalitet osiguravajućih usluga Sarajevo-osiguranja. I dalje ćemo se truditi da svim našim klijentima pružimo zaštitu od rizika na najvišem nivou kvaliteta, kažu u Sarajevo-osiguranju.

Status najkvalitetnije osiguravajuće kuće na tržištu osiguranja BiH prate i rezultati poslovanja u prvih deset mjeseci ove godine prema kojima Sarajevo-osiguranje drži vodeću poziciju u državi sa ostvarenih 55,2 miliona KM premijskog prihoda i sa isplaćenih 24,3 miliona KM šteta svih vrsta osiguranja.

Brojne vodeće međunarodne i regionalne kompanije već aktivno koriste prestižnu zlatnu medalju QUDAL – Quality meDAL, a među njima i : T-Mobile, Coca Cola, Unicredit bank, Intersport, Lactalis, Dr. Oetker, Ledo, Zepter, Lidl i dr. Certifikat QUDAL oslanja se isključivo na ocjenu kvaliteta proizvoda, odnosno usluge.

Programom QUDAL se želi skrenuti pažnja potrošača na važnost kvalitete i pravo svakog kupca da zahtijeva vrhunsku kvalitetu na tržištu.

Arhiva